Școlile nu au un curriculum acreditat pentru desfășurarea de intervenții la clasă pe teme ca violență domestică
Introducem activități de învățare pe teme ca egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați în curriculumul de la clasă
Dezinteresul sau dezinformarea în ceea ce privește dreptul la protecţia vieţii şi siguranţei victimei
Dezvoltăm programe educative și ateliere pentru cadre didactice, părinți și copii, în vederea prevenirii violenței domestice și identificare legală
Lipsa unor piloni care să creeze, testeze și disemineze un curriculum pe tema abordată
Selectăm și formăm 60 de cadre didactice și 20 de asistenți sociali din comunitățile vizate
Cooperarea scăzută între instituțiile cu putere de decizie
Înlesnirea dialogului între Ministerului Educației și Cercetării (MEC), Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului (DGASPC), Agenția Națională pentru Egalitatea de Șanse între Femei și Bărbați (ANES) și mediile neguveranmentale
Insuficiente campanii de informare pe teme legislative, drepturi fundamentale ale cazurilor de violență
Campanie de comunicare şi creşterea gradului de conștientizare pe tematica violenței de gen